Oncreative

İşinizi Büyütmenin En Etkili Yolu Oncreativeagency ile mümkün.

Profesyonel web siteleri, sosyal medya yönetimi ve etkili dijital pazarlama stratejileriyle işinizi bir üst seviyeye taşıyın.

About Us

Hakkımızda

Oncreativeagency: Dijital Dönüşümünüzün Mimarı

Oncreativeagency ile kendi dijital dönüşümünüzü başlatmanın zamanı geldi. Bursa'da faaliyet gösteren Oncreativeagency, tutkulu ve deneyimli web tasarım ve geliştirme uzmanlarından oluşan bir ekiptir. Müşterilerimizin çevrimiçi varlıklarını en üst düzeye çıkarmak için çabalıyor, sadece çarpıcı değil, aynı zamanda ölçülebilir sonuçlar getiren kullanıcı dostu web siteleri oluşturmaya odaklanıyoruz.

Çözümlerimiz

Oncreativeagency: Dijital Başarınızın Ortağı

Bursa merkezli Oncreativeagency olarak, işletmenizin dijital dünyadaki potansiyelini ortaya çıkarmak için buradayız. Web tasarımından dijital pazarlamaya, ihtiyaçlarınıza özel çözümler sunarak hedef kitlenize ulaşmanıza ve markanızı güçlendirmenize yardımcı oluyoruz.

Hizmetler

Hizmetlerimiz

Çözümlerimizle Tanışın

Web Tasarımı ve Geliştirme

Kullanıcı dostu, modern ve işlevsel web siteleriyle çevrimiçi varlığınızı güçlendirin.

E-ticaret Çözümleri

Online satışlarınızı kolaylaştırın ve işinizi büyütün.

Google Reklamcılık

Hedefli reklamlarla potansiyel müşterilerinize ulaşın ve dönüşümlerinizi artırın.

Sosyal Medya Yönetimi

Hedef kitlenizle etkileşim kurun, markanızın bilinirliğini artırın.

Kurumsal Mail Kurulumu

Kurumsal mailleriniz ile satışınız arttırın.

Feature

Oncreativeagency

Sınırların Ötesine Geçin

Verilerinizin Gücünü Keşfedin

Web siteniz sadece güzel görünmekle kalmamalı, aynı zamanda performansını anlamanıza ve geliştirmenize yardımcı olacak verileri de sunmalıdır. Oncreativeagency olarak, web sitenize kapsamlı analiz araçları entegre ederek, ziyaretçilerinizin davranışlarını, trafik kaynaklarınızı ve dönüşüm oranlarınızı takip etmenizi sağlıyoruz.

Web Tasarım: Dijital Kimliğinizin Yansıması

Günümüzde web siteniz, işletmenizin dijital dünyadaki vitrini ve ilk izlenimidir. Profesyonel bir web tasarımı, markanızın değerini yansıtır, hedef kitlenizi etkiler ve başarıya giden yolda size rehberlik eder. Oncreativeagency olarak, Bursa'daki işletmelerin dijital dünyada parlamasına yardımcı olacak çarpıcı ve kullanıcı odaklı web siteleri tasarlıyoruz.

S.S.S

Oncreativeagency

Sıkça Sorulan Sorular

İlk olarak, ihtiyaçlarınızı ve hedeflerinizi anlamak için sizinle bir keşif toplantısı yapıyoruz. Ardından, marka kimliğinize uygun bir tasarım konsepti oluşturuyoruz. Tasarım onaylandıktan sonra, web sitenizi geliştiriyor ve test ediyoruz. Son olarak, web sitenizi yayınlıyor ve gerekli eğitimleri veriyoruz.

Öncelikle, ürünlerinizi ve hedef kitlenizi belirlememiz gerekiyor. Ardından, size uygun bir e-ticaret platformu seçiyoruz ve sitenizi tasarlıyoruz. Ürünlerinizi platforma yüklüyor, ödeme ve kargo entegrasyonlarını yapıyoruz. Sitenizi yayınlıyor ve online satış yapmaya başlayabilmeniz için gerekli eğitimleri veriyoruz.

SEO (Arama Motoru Optimizasyonu) danışmanlığı hizmetimizle web sitenizi arama motorları için optimize ediyoruz. Anahtar kelime araştırması yapıyor, teknik SEO iyileştirmeleri yapıyor ve içerik stratejileri geliştiriyoruz. Sürekli takip ve raporlama ile web sitenizin performansını izliyor ve iyileştirmeler yapıyoruz.

Hedef kitlenizi belirliyor ve sosyal medya stratejisi oluşturuyoruz. Markanızın kimliğine uygun içerikler hazırlıyor ve paylaşıyoruz. Etkileşimi artırmak için yarışmalar, kampanyalar düzenliyoruz. Sosyal medya reklamlarıyla hedef kitlenize daha etkili bir şekilde ulaşıyoruz. Düzenli raporlama ile sosyal medya performansınızı takip ediyoruz.

Hedef kitlenizi ve reklam hedeflerinizi belirliyoruz. Etkili reklam metinleri ve görseller hazırlıyoruz. Reklam kampanyalarınızı yönetiyor ve optimize ediyoruz. Bütçenizi en verimli şekilde kullanarak maksimum dönüşüm elde etmenizi sağlıyoruz. Düzenli raporlama ile reklam performansınızı takip ediyoruz.